tisdag 15 december 2009

Hej bloggen, har inte haft tid att skriva på ett tag.
Har haft fullt upp med flytt och annat, plus att internet inte funkar hemma hos papi lol.
Anyways, ah vad händer.
Well jag har varit sjukskriven i snart 3 veckor ifrån skolan men ska imorgon dra dit bara för att känna efter typ, får se om jag går kvar eller inte. På torsdag så ska jag och gurra kolla på rosas konsert, egentligen skulle nils också spela men han har blivit sjukis lol. helgen va as nice, vi fyra drog te anjalis o lekte lite, sen drog vi hem te mig och ja fattar fan inte hur vi kom hem så borta som vi va. iaf, in flames ägde iaf, alltså bästa på länge seriöst! På fredag ska ja träffa rosas pappa och på lördag blire mys och fetttttt med bästa killen. På söndag kmr farmor iiiiih. så söt.
PÅ FREDAG ÄRE FAN I MIG LOOOOOV.
vilket kommer spenderas med bästa folket.
JUSTE JUSTE JUSTE, kanske blire download festival i juni alltså O M G KMR DÖÖÖÖ <3
BAJ BAJ MIN BROR TJATAR HAIDO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar