torsdag 3 december 2009

Hey girl, is he everything you wanted in a man?

Hey, I've been through alot, this won't break me down.
Nu känner ja mig fett pissnödig så brb.
Sådär eheheheh.
Well well in flames nästa vecka. Då kommer du.
Ett halvår har det gått nu, ska bli kul att se om du känner igen mig lol ihi. Är fett nervös också men hoppas verkligen att det går bra, ihi du får mig att må bra. Åh.
Btw så har jag legat och bondat med min misse idag. Busade i sängen tills vi inte orkade mer och hon somnade i min famn. har fan blivit fäst vid rej redan, min lilla lilla misse.
Känns nästan som att jag knappt vågar röra henne, att hon ska gå sönder. Så himla liten och så himla busig. Vaknade tillochmed av att hon rev ner gardinen i vardagsrummet. But hey that's life hahah! Just nu längtar jag till festivaler och massa omnomnom öl och bad fett jävla underbart. F_e_s_t_i_v_a_l <3>
På tisdag får vi se hur min framtid ser ut. ska kanske byta skola för dem som inte vet så atteh får se! pussheiiz nu ska ja hem och mysa med misse, skola _kanske_ imorrn. bah för att träffa anjalis och sen så ska jag in till sthlm med rosa, fika på ngt mysigt fik i gamlastan och på lördag blire spelning med hennes vänner. ser fram emot det!

And honestly, I don't give a fuck



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar