torsdag 17 december 2009

Jag kan få dig när du vill

Haaaaaaaaallå, jag har inte kunnat skriva på ett väldigt bra tag alltså.
Jag har haft fullt upp med flytten och internet fungerar inte förän om kanske 4 veckor så det är lika bra att dö... lr inte haha!?
aja, skulle gå på rosas konsert med gurra idag men va fan jävla sl, seriöst?
fick gå hem i snöstorm men aja hem kom jag iallafall, tur deeeeeeeet!
gick direkt in i duschen och spenderade minst en halvtimme där, sen blev det kaffe fan.
Efter det så däckade jag i sängen lol det va nice.
snö är inget för mig har jag kommit på alltså!
Gick till skolan idag lol, har avslutning och sen får ja se hur jag gör på dagen.
Sen drar ja te snyggingen anna föfan partyyyy.
På lördag drar jag till nynäshamn kommer bli as bra.
Käka pizza med bea och svulla framför inglorious bastards eller HUR DEN NU STAVAS med bästa <--- yeah!
På söndag kmr farmor yay!
pusshaiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar