torsdag 6 januari 2011

Hatar allt just nu.
Bussar
Vädret
Tåg
SL I allmänhet
Gick upp klockan ÅTTA för att jag skulle in till stan & träffa Rosa.
Jag gick till bussen o satt där på en bänk i en timme för att ingen jäkla buss kom...
Mitt liv suger. PLUS att det f*kkn stormade.
Så nu sitter jag här med röda händer och snö i håret och ska dricka oboy för att lyfta mitt humör lite.
Nästa buss går om en timme men då hinner jag inte alls med allt annat jag har lovat att göra. Gustav är i sälen men det stoppar inte mig från att ringa och klaga av mig.
Bra att jag har en sån förstående och tålig man som inte bryr sig speciellt om gnäll & shit och som lyssnar. Fast jag inte alls BRUKAR klaga osv men hehehe bara när jag är arg hehehe.

Lika bra att börja dammsuga nu, fast alla sover ju... Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar