onsdag 5 januari 2011

Day 08 – A moment / Day 09 – Your beliefs

Ingen aning om vad jag skriva om haha så jag skiter i a moment tyvärr.

Min tro.
Den har varit väldigt skiftande genom åren.
Jag växte upp med att inte vara döpt vilket jag var väldigt sur på min mamma för.
Men det var mest utav rädsla för att inte komma till himlen.
Men kristendomen har varit valet för mig när det gäller religon.
Inte för gud eller jesus direkt. Utan själva gemenskapen.
Jag har inte upplevt någon speciell kontakt med varesig gud eller jesus eller blablabla. Och nu är jag ateist. Jag tror på vetenskapen, big bang och att vi härstammar ifrån apan. Jag tror på det övernaturliga men tror inte ett skit på såna som kan "tala med andar".

Nu ska jag fortsätta med att chilla framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar