måndag 5 juli 2010

YEAH

Det var ett väldigt bra tag sen jag skrev.
Det har hänt väldigt mycket sen dess också. Men som jag nog inte orkar ta upp här.
Jag har firat midsommar med Kalle, Sanna, Philip, Gurra, Tim och Nisse. Det var nice, dock lite för mycket mygg haha men men.
Sen efter det så åkte Jag Nisse Kalle Gurra och Philip till Peace and love 2010!
Det var sjukt jävla nice, slänger upp bilder och videos på face sen.
Kom hem igår klockan fem på natten, ingen höjdare direkt.
Och samma dag fyllde gurras mormor år så vi drog till henne och fikade.
Fick även träffa hans bror med flickvän.
Nu sitter jag här och väntar på att gustav ska komma hem vilket han kommer göra om 5 timmar.
Får väl laga något och äta för jag håller på att svälta.
Pusspuss jag saknar min mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar