onsdag 23 juni 2010

HEARTLESS

Idag var det mitt sista besök hos Miriam denna sommar i varje fall. Känns tråkigt att hon byter arbetsplats i höst. Det betyder att jag måste kirra ny psykolog. Känns bra att prata ut om allting. Oavsett vad det nu kan vara och sånt som man inte kan berätta - inte ens för de nära.
I sommar ska jag föra en så kallad dagbok över vissa händelser och leka lite som om jag har en pykolog i huvudet haha. Nejmen det kommer nog att gå skit bra!
Imorgon så måste jag packa klart och åka till Nynäshamn. Det är midsommar på fredag tror jag så om jag glömmer att packa ner något så är det nog bara att åka hem på lördag och hämta eftersom vi åker på söndag. Jag, Nisse, Gurra, Rosa, Kalle och Philip drar detta år!
Kommer att bli kul som fan, får träffa min farmor också. Man kan inte träffa sina släktingar FÖR mycket.

Idag var nog den varmaste dagen på veckor. Iallafall här i nykvarn. Åh nykvarn.
Såg att det var massa graffiti i centrum idag vid soc huset.
Där stod det i ful jävla grön text: FUCK SOS. Kanske inte lite fail där på stavningen.
Om man ska graffa så göre rätt och snyggt för i helvete. Det är väl det minsta man kan begära?
Jaja, nu sitter jag här i vardagsrummet och har haft ett långt samtal med min mor och bror.
Pappa är nu helt ute ur våra liv - känns det som.
Jag kan inte hjälpa att jag saknar honom. Trots att jag vet att han aldrig kommer att ändra på sig. Så länge hon finns i hans liv.

Jävla SKIT LIV. Jag är iallafall glad att jag har så bra vänner.
Älskar verkligen er, gurra nisse och rosa. Finns inga personer som är så sköna att vara med som ni! Man kan verkligen vara sig själv. Suger bara att ni alla är så långt bort. Eller, det är nog jag som är långt bort. Nykvarn måste nog vara världens jävla ände.
Idag har jag varit duktig och handlat med mamma. Mitt rum står fortfarande ostädat och jag orkar verkligen inte städa haha. Men men ska ju åka imorgon så får väl iallafall plocka upp alla kläder som ligger helt utspritt över golvet. Jag känner att det är dags för lite kaffe och lite the sims 3. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar