måndag 24 maj 2010

Can you see through the eye's of the dead?

Okej jag är hemma.
På en och en halv månad så har jag varit hemma endast 3 dagar.
Vilket är ganska skönt eftersom Nykvarn har knappast något att erbjuda.
Kanske dags att slänga upp lite bilder? Jag får se om jag orkar överföra bilderna idag.
Haha oh well, har iallafall arbetat mer på mig själv och min ångest.
Har fått svar på mycket som jag annars bara har analyserat sönder till ingenting.
Jag har också spenderat min tid med Nisse, Rosa och Gurra. Har fiskat och sånt shit. Jag måste bara säga att Nynäshamn är den finaste sommarstaden jag har sett hittlis. Så mysigt att ta mannen på en promenad i stek het sol i bara shorts och linne. Länge sedan man gjorde det.
Har kommit in i en städ period vilket är jätte bra för Gustav och mig själv eftersom jag inte blir lika rastlös som annars. Jag fyller år om två månader haha, lite långt kvar men ändå.
Peace and love inom en månad med mannen och rosa plus a hell 'lot of other bitches.
Har även införskaffat Final Fantasy xiii och hittils har jag INTE blivit besviken.
Dock skiljer sig mycket ifrån de tidigare FF spelen men det känns bara skönt!
Just nu saknar jag iallafall gurra och ska fortsätta städa. Kanske hinner teckna lite också!
Det kliar i fingrarna, trodde nästan att jag hade förlorat fantasin för gott.

Svenskt band, riktigt bra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar