tisdag 25 maj 2010

AT LEAST



Jag behöver nog ta nya bilder på mig själv haha ehe mm hmmm...

Jag har sovit tills solen försvann bakom svarta moln och vaknade till ljudet av regn.
Gustav ringde, han var på väg men jag låg kvar. Sömnmedicinen gör mig så himla seg på morgonen. Gick upp och satte på kaffet och sen kom min babe.
Vi har ätit god mat och nu har vi bakat bullar. Eller rättare sagt jag har.
Min bror har en vagel i ögat så det är ju lite 'synd' om honom just nu.
Note to myself: Kirra ett öl rum te gurra.
Jaja nu ska vi nog gå ut om inte vädret är allt för äckligt. Chill dag idag!
Imorgon åker vi nog till Nynäshamn igen, brb sex.
Peace.

2 kommentarer:

  1. nynäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääs

    SvaraRadera
  2. seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexxxxxxxxx

    SvaraRadera