måndag 5 april 2010

Sho bloggen, har inte orkat skriva på ett tag för att jag har lanat the sims 3 typ... Så jävla bra alltså har typ en as stor familj som e så jävla fail. Hahah jag har inget liv just nu :(
Vill bara att min bebis ska komma hem så att jag kan sluta känna mig så himla jävla tom. Jag vet inte men jag har ingen lust att ens gå upp ur sängen när jag vet att du är typ 1000 mil ifrån mig. Har liksom bara träffats en gång på ungefär 1 månad och det suger seriöst! :(
Mormor är här nu och jag kom precis på att jag måste till skolan och fixa målningen på henne innan jag glömmer den för gott eheee.
Jaja fick massa smink ifrån momo iaf. thihi tack! :D
Jag har sovit runt 5 timmar inatt, låg och kollade på sex and the city tills klockan sex och var tvungen att vakna vid elva och sen så städade jag och gjorde mig i ordning så nu sitter jag häääär.
Räknar timmarna tills vi ses igen, åååh. <3
Du är så JÄVLA bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar