tisdag 6 april 2010

IN FACT - THERE'S NOTHING I CAN'T BE



Puss på gammal bild och en fin malin som har censurerat munnen :(


För det första så måste jag säga att jag fullkomligen ÄLSKAR mormor, hon är så jävla bäst och åh man träffar släkten för lite alltså!
Fick reda på massa shit nu också, vi satt i fem timmar och bara pratade om minnen och om saker och ting jag inte borde skriva här ehhehe.
Nejmen jag är så jävla glad att jag har mami, vad vore jag utan henne? skulle inte ha funntis ofc men WHATEVER mena inte så :(
Jag drogar hey soul sister just nu och kan INTE SLUTA LYSSNA!
om sex timmar så sitter min bebs på planet hem och jag drar till nynäs vid sex iiiiih. SÅ JÄVLA EFTERLÄNGTAT ALLTSÅ! åhåhåh
Saknar alla mina vänner också, men känner att jag verkligen behöver tid för att tänka och ta reda på saker, förlåt mig. :( PUSSHEJ
it hurt's because it should

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar