måndag 28 mars 2011

-

Hellu, sitter här lite bakis fortfarande och dricker mitt morgonkaffe.
Om en timme sitter jag och mamma på bussen få väg till info dag på hagaberg. Sen blir det nog Nynäshamn. Eller så åker jag imorgon, får se!
Gurra flyttar på fredag + så är det fest hos Nuri. Det är Eliana som fyller år så då får man supa lite mer.
Kommer vara i Nynäs ett bra tag nu tror jag.
Får packa med mig massa kläder. Fast brukar alltid packa alltför mycket. Hmmm.
Jag är iallafall färdigfixad och klar väntar bara på att mamma ska bli klar.
I lördags hade jag as kul hemma hos malin som fyllde år.
Blev full på sådär kanske 2 öl och 2 smirnoff ice. Ekonomiskt. HAHA. patetiskt närmare sagt.
Men har inte druckit mig full sen valborg förra året så haha ah...
Träffade massa gamla vänner och träffade även nytt folk. Vi drack väl mest hela kvällen och åt och åt och åt. Hahaha men de va as kul som sagt haha.
Sen kom gurra och vi drog hem till mig och sov som vi aldrig har sovit förut.
Blev så inåt satan trött i slutet där.
Idag skiner solen och jag kör på som vanligt.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar