torsdag 10 februari 2011

METALTOWN 2011.

SYSTEM OF A DOWN.



KORN.





PARKWAY DRIVE.







SOILWORK.



Är taggad till max, suger endast att det inte finns ett camping område som på peace. De e ju de som e nice med festival HAHA. Ajaa, finns ju många andra band som ska spela såsom:
BRING ME THE HORIZON (HAHA usch...)
ALL THAT REMAINS
THE BLACK DAHLIA MURDER
AVENGED SEVENFOLD
VOLBEAT
ARCH ENEMY
PLUS många fler.

Nu ligger jag i sängen efter en ganska chill dag. Har inte orkat göra något speciellt idag, har bara gått runt. Har inte ens orkat läsa lix... BTW, fattar seriöst inte hur folk kan vara så himla utseendefixerade.
DET OM NÅGOT är sjukt avtändande. Varför lägga ner så jävla mycket energi och tid på att försöka vara "perfekt". Har aldrig fattat det riktigt. Fan grow up och ät en hamburgare eller nått för i helvete. Imorgon drar jag på möte och går sedan en sväng på stan med mami. Hon är så söt, älskar henne. Gurra kommer inatt också, har saknat honom som in i gasen idag faktiskt haha. Hela helgen och FÖRMODLIGEN 2 veckor framåt så kommer jag att befinna mig i Nynäshamn, urmysigt. På måndag är det alla hjärtans dag har jag för mig, får se vad jag och mannen hittar på. Guuuud vad jag är trött nu, men kommer antagligen inte kunna somna, suck.
Aja, pussar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar