tisdag 22 februari 2011

IT'S BEEN A WHILE.

Länge sedan jag skrev, urtråkigt right?
Har inte gjort så mycket i helgen, gustav jobbade ju all the time så jag var ensam hela tiden, katten räknas inte.
Idag åkte jag hem iallafall, kändes skönt att komma hem igen efter att ha varit borta så pass länge. Dock saknas min bror som är i L.A just nu... är så jäkla avis haha. :( Han kommer hem på torsdag så får kanske träffa honom då. Han är ju busy busy nu för tiden.
Har köpt 2 spel hehe, Lost Odyssey (ett spel jag spelade med mitt ex för 1000 år sedan, fick fråga vad det hette men vad jag minns så är det as bra haha, och Oblivion. Kändes ganska självklart att ha i samlingen. Så kommer ANTAGLIGEN att sysselsätta mig med det. Har tyvärr ingen skola att gå till så och nästa studie möte är om några veckor. Suck...
Ska besöka hagaberg folkhögskola som jag ska söka till! Spännandeeeee.
Har varit sysslolös i ett år nu, förstår inte hur jag har klarat det alltså.
Borde få en medalj eller något. Känns riktigt SKÖNT att söka skolor igen och så.
Gymnasiet har inte fungerat alls för mig så jag satsar mina kort på folkhögskola.
Det enda minuset med det är att det kostar as mycket haha. Iaf jämfört med att inte behöva betala något på gymnasiet. Får kirra kursböcker och sånt sj + termins avgift och shit. Men klart det är värt det får hoppas och hålla tummarna att jag kommer in. Men antagligen så gör jag det.
Ska gå 2 år och bara plugga grundämnen som engelska svenska matte religon, naturkunskap har jag redan betyg i så det slipper jag iaf. Sen 3:e året så ska jag gå något som heter "skaparprofil" där jag har bildlektioner och massa kreativa lektioner! Asbra ellerhur?
Aja, har suttit lite och tecknat nu. Helt okej alltså! Får börja träna mer så att jag inte blir ringrostig.
Senare idag så ska jag till nynäs igen med gustav.
Älskar den killen alltså, skulle inte kunna klara mig utan dig!
Ska antagligen träffa malin i helgen också! Beror på vilken dag, ska också åka och kolla på bio med gurra, plus kolla in inredning och så. (finns inget bättre)
Han flyttar ju om en månad, helt sjukt vad tiden går
Nu ska jag nog teckna lite mer och sen få lite sömn.
Pusssssssss.

2 kommentarer:

  1. ÄRS du kommer älska folkhögskola. kurs liratur är inte super dyrt det är ca 2 böcker var 2 månad. och de flesta finns att ful tanka på internet :D //Anthony

    SvaraRadera