lördag 15 januari 2011

FABLE 2.

Haha asso shit, trodde ALDRIG att jag skulle kunna säga dethär men gusstav sitter faktiskt och spelar fable 2!!! HAHAHA han som aldrig har intresserat sig för det AT ALL.
Han är helt inne i skiten. Åååh älskade fable <3<3<3
Heh nu e jag skit trött ska nog sova. Har inga planer för helgen, känner mig as gammal alltså.
Förut var jag ute varje helt och drack mig redlös. Things change!
Fick reda på för någon dag sedan att Gustav är först på listan att få radhuset HEHE, kan inte fira riktigt ännu, dom måste ge mer info innan man kan fira haha. Hoppas hoppas hoppas!!!
Han som har längtat så länge, jag med för den delen HAHA. Inte för att det är fel på att bo hemma men de vore skönt att ha en trygg hamn då och då och inte alltid behöva trippa på tå för andra.
Gurra jobbar hela helgen o de suger som fan menmen vad ska man göra när man är sjutton och inte får gå på krogen? Tycker det är så jävla tråkigt med hemmafester att jag inte går längre. Hellre sitter jag hemma än att lida på en urusel fest.
Haha guuud vad kul info va?
Nää nu ska jag nog sova.
Juste har gått ner 5 fucking kilo på 1 vecka! Fast jag inte ens har ansträngt mitt ett dugg.
Har bara ätit i princip ingenting för jag har mått skit både fysiskt och psykiskt men de bättrar sig.
Aja orka, peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar