lördag 29 januari 2011

DON'T ASK ME HOW.

Har haft en busy week! Jobbigt att skriva i bloggen när kattfan sitter och petar på en med tassen för uppmärksamhet men here we go! Var som sagt i linköping OCH småland förra helgen på begravning och släkt träff med familjen och gustav. Hade skitkul! visst de va inte roligt alls på begravningen men stämningen lättade och sen tänkte man inte så mycket på det. Tror att det var bra ändå. Sen åkte vi till cloettafabriken!!!!!! UTROPSTECKEN.
haha ne men gurra köpte en hel väska med choklad och godis som skulle räcka ett tag, men med mig i farten så tar de någon vecka... Inte bra. Men jävligt gott.
Sen efter det så har jag inte gjort så jätte mycket. Mamma har ju opererat sig så jag har skött det mesta här hemma med hjälp av gurris & marcus.
Kollade trailern till final fantasy XIII-2 och blev ganska så jävligt taggad. Blir alltid det haha eftersom jag gillar de flesta final fantasy spelen. Jag har aldrig höga förväntningar på spel eftersom man KANSKE kan bli besviken. Vissa anser ju att de senaste Final fantasy spelen har inte samma anda som de tidigare spelen. Jag tycker att (eftersom spelen är SJÄLVSTÄNDIGA) man ska se spelen för som dom är och inte jämföra så jävla mycket. JA det var en HELT annat stämning på spelen förut men allt oldschool har ju en speciell stämning. Whatever HAHA.
Iallafall så har Finalfantasy XIII-2 release nästa vinter, can't wait. FF-XIII VERSUS vekar ju också vara sjukt bra som kommer senare.
Heh, har lirat the sims idag, fyfan vad tråkigt och a waste of time alltså men är banne mig beroende.... Kan inte djurliv komma snart.... HAHAHA.
Nu borde jag nog lägga mig, gurra kommer hem ifrån jobbet snart. Den lilla knegarn. <3
Btw så har vi ettårsdag på måndag.
Blir väl lite mys o så hehe ;);)
Love u babe.
Iallafall nu ska jag sova, upp och tvätta imorgon klockan halv tolv på en lördagsmorgon, skit mysigt.
Baiii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar