tisdag 4 januari 2011

-

Fyfan vad jag är trött idag alltså, har inte sovit en enda jävla fucking ap stund. Jag försökte hela jävla natten men det gick fan eller inte!!!!! Hahaha hehe. Jaja, gick iallafall upp klockan åtta och gjorde äcklig havregrynsgröt som jag sedan kastade för den var så äcklig.
Sen fixade jag mig och åkte till stora vika på en lägenhets visning.
Det gick as bra, skit schysst tjej som visade runt oss hehe.
2 rum och badrum på övervåningen.
1 walkincloset på grundvåningen + kök och vardagsrum.
1 badrum och 2 as stora rum i källarvåningen.
+ Uteplats och balkong. Inte illa.
Får se om gurra får den eller inte. Han som har väntat på länge...
Jaja jag ska till tandläkaren för at fixa min trasiga tandställning.
Faaaaan vad jag hatar den, riktigt avskyr den. Kan dom inte bara ta bort den snart?!?!?!
Hahaha jag är lite övertrött, vill bara gå och lägga mig men måste hålla mig vaken annars kommer jag fan eller orkar åka in till södertälje... Fattar inte hur jag orkar överhuvudtaget.
Åka in för att vara där i en kvart sen åka hem.... Fyfan.
Jaja måste äta ngt nu innan jag dör.
Bai.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar