söndag 26 december 2010

Mellandagsrea

Fan vad jag hatar att shoppa. Iallafall när det är PACKAT med folk.
Jag gick upp klockan tio som en zombie, har inget minne av hur jag gick upp haha.
Jaja sen åkte jag och gustav till skärholmen och köpte massa gottis.
Jag är otroligt nöjd. Plus så var Gustav urgullig och köpte fable 3, ett par as snygga byxor, nyårsklänning och leggings till mig.
Så jävla snällt.
Vad jag fick i julklapp då:
1 par converse
2000 kr
Presentkort på Hm
Presentkort på Weekday
Nitbälte
Bodyspray
Ögonskuggor
As snygg nessesär
oliv lotion
Kol pennor och suddpennor
och annat smått & gott.
Vibrerande rakhyvel!!!! <--- FINALLY.

En riktig bra jul kan man säga, hade det mysigt med familjen.
Och nu ikväll så var vi hemma hos pappa och åt julmat... Ajaj inte bra... Försöker att äta mer nyttigt nu för tiden men det är ju fan så jävla gott :(:(:(:(
aja ska spela fable 3 nu hehehhe woho!
Baiii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar