torsdag 2 december 2010

Day 03 – Your parents

Ja, vad ska jag skriva, inga bilder har jag heller på denna dator.
Min mamma heter Catherine Wania Nässlander och är 44 år.
Jag bor hos för tillfället hos henne med min bror.
Hon är precis som en mamma ska vara.
Snäll, omtänksam och en liten busunge är hon.
Har inget negativt att skriva om henne egentligen. Bara positivt.
Fattar inte hur hon har stått ut med mig to be honest haha.
Hon är min allra närmaste vän. Hon är den jag inte skulle kunna leva utan.
Hon har lärt mig allt jag vet. Från hur man knyter skorna till hur man lagar ett brustet hjärta.
Bara jag har henne i mitt liv så fungerar jag, då sitter jag ihop. Är hel.

Min pappa heter Per Anders Lindström och är 50 år. Han bor centralt i södertälje med sin nya flickvän.
Det är faktiskt mest han jag är lik till personligheten vilket inte alltid är jätte positivt direkt. Vi har tyvärr inte så bra kontakt just nu men jag tänker på honom varje dag när vi inte ses. Har mot alla odds alltid varit pappas lilla flicka. Höll mig till det mesta med honom i yngre år. Han har inte alltid varit världens bästa pappa men vem är felfri?
Jag skulle inte vilja ha en annan pappa än han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar