söndag 17 oktober 2010

RELEASE ME.

Det var ett bra tag sedan jag skrev ett RIKTIGT JÄVLA PANG INLÄGG. Kommer nog inte att hända på ett tag haha, har aldrig ork till att sitta ett A4 på bloggen om mitt liv. Och på bildfronten så är det ännu värre. Har inte tagit en bild på mig själv sen början på hösten tror jag.
Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade FEM på dagen haha alltså shit. Och gjorde mat för att jag var svin hungrig. Och medan maten puttra på spisen så hjälpte jag mamma med val av jacka eftersom hon skulle ut haha. Alltså ibland känns hon inte alls som min mamma. Mer som en väldigt, väldigt, väldigt bra vän. Iallafall tills hon kommer hem och klagar på disken.
Efter att jag hade ätit så läste jag som vanligt och hängde på fejan. Så kul har jag det en lördagskväll när pojkvännen är uppe i luleå och träffar sina släktingar. Åh önskar att jag var med honom nu. Vill bara bort från Nykvarn. Saknar min babe så mycket åh. Får abstinens haha jaja.
Imorgon så ska jag försöka övertala mamma att baka bullar med mig.
Nu ska jag nog lägga mig.
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar