tisdag 7 september 2010

SHOES SHOES SHOES.

Imorgon kommer min babe hit.
Alltid lika underbart. Hatar att sova ensam, även fast han snarkar haha.
Jag vill ha pengar så att jag kan köpa massa nya skor. Mmmm...
Aja, jag har fett tråkigt. Ska nog antagligen sova.
Dygnsrytmen är ju sådär kan man ju säga. Somnar typ 5 och går upp vid 3 på dagen... Inte okej! Anyhow, ser verkligen fram emot helgen! Nisse fyller fan 20 på lördag. Jävla gubbe hehehhe.
Ska nog vara hos Poppe och kröka. Hur länge sen var det jag drack egentligen? Shit känner mig som en nykterist. Senaste gången jag var full var... Hmmm. Kommer inte ens ihåg.
Så får väl ta med mig mitt växande lager av alkohol och hoppas på det bästa!
Livet flyter på. Malin är fin, Gustav är bäst som alltid och jag har beställt nya böcker och imorgon blire att beställa baseball tröjan. Woooh.
Mmmmm nu blir jag sugen på mat. Kanske för att jag knappt har ätit idag. Inte okej.
Oj vad intressant detta inlägg blev!
Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar