onsdag 15 september 2010

I LEFT BOB.

Idag har jag, Gustav och ALBIN varit på ikea och handlat säng, madrasser osv osv osv.
Fyyy satan vad skönt att äntligen få sova i en stor jävla massiv säng. Dock levereras den i veckan tror jag. Åååååh.
Har haft taco mys och kollat på film efter det. Det blir inte bättre än så!
Imorgon så blire repan men innan det så blir det att städa gurras rum och möblera om.
Sängen måste ju få plats. Och mannen ska måla garaget.
Drar nog till Nykvarn på torsdag eftersom jag saknar min familj. Don't get me wrong, jag älskar att vara i Nynäs men åååh vad jag saknar min mamma. Som är så jävla gryyym.
Aja, nu kollar vi iallafall på that 70's show och väntar på att survivors ska börja.
Fanns ju inte på tv4 play så är tvungen att stanna uppe as sent... Oh well.
Kanske uppdaterar lite imorgon.
Puss eller va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar