fredag 6 augusti 2010

LIST SKIT.

Visste du..
att jag vill ha - en lärlingsplats hos en as wicked bra tatuerade.
att min senaste kyss - Var underbar.
att jag lyssnar mest på - min mamma.
att jag pratar - som en man.. Nej men va?
att jag inte gillar - Människor. Yes im serious.
att min första riktiga kyss - var för 3 år sen, i en busskur.
att jag avskyr när folk snackar - skit är det enda som passar in här? Haha men ah skit då.
att kärlek är - att ge och ta.
att jag gillar att - knulla haahah nej det är inget svar. Hmm jag gillar att lyssna på musik.
att jag aldrig kommer att - bli som alla andra.
att jag är hemligt förälskad i - mig själv.
att sist jag grät var - någon dag sedan. Lingonveckan gör mig lite känslig ehe.
att min mobiltelefon är - min livspartner.
att när jag vaknar på morgonen - så sover jag lite mer...
att innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datorn.
att idag har jag - inte gjort ett jävla skit.
att jag just nu tänker på - min pojkvän.
att i morgon kommer jag - träffa min älskling och vara i nynäs.
att jag hoppas - att det är bra väder imorgon.

Har du:
Någon som förstår dig? Yeah, most of the time.
Någon som du saknar? Tyvärr ja.
Någon som du hatar? Nej.
Vem kramade dig senast? Gurra kanske?
Vem pussade dig senast? Mamma.
Vem ringde dig senast? Gurris.
Vem ringde du senast? Gurris.
Vem var hemma hos dig senast? Gurris.
Vem var du hemma hos senast? Kommer inte ihåg... Typ pappa!
Har du några kärleksproblem? Näääää de har jag inte.
Har du pratat med någon idag? NÄHÄ?
Har du gråtit idag? Fuck no, tackochlov!
Har du skrattat idag? Yeah I guess.

Jag:
Är singel? Aa värsta.
Svär ofta? Yeah.
Sjunger i duschen? Hahah nej.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Haha ja lätt!
Skrattar åt dina egna skämt? Alltid!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Näe... beror på.

Har du:
Piercingar? Nepp! Efter tandställningen blire dock center labret.
Syskon? Storebror.
Jobb? Nä.
För många vänner? Verkligen inte!
Rymt hemifrån? Wayyy back in 2002.
Färgat håret? Hahah skojaru eller?
Bra självförtroende? Yes!
Sagt "jag älskar dig" till någon? Yes!
Varit kär? Japp!
Gjort något olagligt? Haha aa värsta gangster.
Somnat i skolan? Nej.
Brutit ett ben? Nej.
Tappat bort mig i min hemstad? Haha wtf nej.
Sett en fallande stjärna och önskat? Haha ja..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Klart.
Smugit ut utan lov? Jag har nästan alltid fått gå ut när jag vill.

En hemlighet som ingen annan vet? Nej.
Sovit en hel dag? Ja.
Somnat gråtande? Nej?
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Haha yeah!
Blivit generad inför folk? Händer väl alla.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Hmmm, näeee.
Ätit musslor? Nepp!
Varit på en festival? Peace 2010!
Haft ett förhållande i under en månad? Hmm näe jag tror inte det..
Blivit kallad player? Yeah.
Färgat ditt hår svart? Ja.

Vad:
Längtar du till mest just nu? Gurris.
Ska du göra i helgen? Ha kul.
Har du för kläder på dig? Inget.
Gjorde du igår? Var med världens bästa!
Ska du göra i sommar? It's so over.
Åt du senast? jordnötter.
Har du för mobil? Samsung bla bla bla touch.
Köpte du senast? Hmm, det var väl kanske... löshår?
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Hamna i chocktillstånd och antagligen ringa polisen.

Vem/vilka:
Slog du senast? Hmmmm typ mamma på rumpan.
Fick du sms från senast? Venne orkar inte kolla.
Pratade du med? Marcus.
Skulle du kunna göra allt för? Gustav och familjen.
Var du med senast av det motsatta könet? Gurraaaaaaa.
Kan du lita på mest? Gustav und mami!
Vet mest om dig? Antagligen mamma.
Sov du tillsammans med senast? Typ lisa.
I samma säng? Ronaldo ;);) haha men nej gurra!

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej.
Kan du hjula? Ja!
Biter du på naglarna? Aldrig!
Är du emo? Nej jag är metal.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? skrika som fan.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Yes!
Har du sjungit inför publik? Näää inte ensam.
Följer du mode? Yeah sometimes!
Är du hungrig? Känner mig aldrig hungrig. It's weird.
Är du blyg? Näe det skulle jag väl inte säga att jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar