torsdag 15 juli 2010

Spontant inlägg


Peace & Love 2010.

Ja, här ligger jag i sängen och skriver ett spontant blogg-inlägg.
Skulle egentligen sova, men kunde inte hålla mig. Hehehe.
Jag har haft det underbart de senaste dagarna! Som jag har utryckt mig så många gånger innan - min pojkvän är världens bästa.
Har badat, gått långa promenader och haft det ganska chill.
Älskling, du är inte bara min pojkvän. Du är min bästa vän. Glöm inte det. <3
Vi var ju på ikea för ett tag sedan, förra helgen för att vara exakt. Köpte lite grejer till rummet och efter det så skyndade vi oss till bion. Kollade på eclipse. Helt okej film, dock så var den inte så bra som jag hade hoppats på.
Och nu i helgen så kommer min släkt hit för att fira marcus student. Hahahaa lite sent. Men så är det när man har mycket upptagna släktingar.
Ska bli kul att träffa kusin barnen som är så goa. Hehehehe barn = yey!
Ehehhe... Yeeee... Annars var det nog ingenting mer.
Pusshej, jag är lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar