tisdag 6 juli 2010

LIAR (IT TAKES ONE TO KNOW ONE)

Jag är trött på att undvika andra människor. Trött på att stänga mig inne.
Så jävla innerligt trött på att inte kunna känna mig trygg när jag är med andra människor. Trött trött trött. Men jag försöker iallafall jobba på det. Genom att konfrontera mina rädslor. Min absolut största rädsla är att bli sårad. Därför drar jag mig ofta undan, håller mig för mig själv och slutar att bry mig. Jag låter som en kall person och jag kan mycket väl uppfattas som det också. Men jag har bara blivit sån. Mina erfarenheter och misstag har format mig till den person jag är idag. Det är så många som missförstår mitt beteende. Faktiskt - När jag börjar BRY mig om en person så backar jag undan. Så mitt undvikande borde nästan tas som en komplimang ;) haha nej jag skoja. Det står ivägen för mitt sociala liv och det suger en kväll som denna. Får verkligen börja ta tag i detta ordentligt.
För mina vänner är ju så bra, vill inte såra dem mer genom att undvika dem.

Jaja, lite update eller? Jag har varit hos tandläkaren idag och fixat min trasiga tandställning haha som gick sönder på peace and love när jag skulle slå upp ett tält. Grejen var ju att tälter var ett sånt som slog upp sig slälv. Så jag fick kanten på käften och det var inte så skönt kan jag säga!
Jaja, sen åkte jag hem till mamma marcus och lisa.
Dom gick och handlade och lisa ramlade ner för balkongen. Läskigt alltså!
Bra att mamma ska sätta upp nät o shit så att det inte händer igen!
Men lisa verkar iallafall må bra, får se imorgon hur hon mår. Min lilla bebis :(
Sen efter det så åt vi allihopa och sen dess har jag legat här och spelat the sims 3.
Jävla nörd jag ääääär... Jaaja ska spela lite sen sova. Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar