lördag 12 juni 2010

Jag har tänkt på en grej ganska länge nu.
Jag är faktiskt nästan GLAD över att ha ångest. Eller, ibland iallafall.
För det är den enda anledningen till att jag INTE ser bakåt. Inte sjunker ner i djup deprission och ångesten räddar mig på något sätt. Samtidigt förstör den som in i helvete men det är en helt annan historia.

Oh well, vad har jag gjort idag? Jag vaknade, fixade mig och gick och handlade.
Städade osv efter det. Saknar min mamma redan haha, även fast hon bara ska vara borta i några dagar haha. Jag har lagat mat och nu ligger jag i sängen med lisa och vilar. Väntar på att Gurra ska komma, vilket han gör klockan nio ungefär.
På måndag blire Stockholm med bästa Rosa och jag känner att allt börjar verkligen lösa sig nu.
Jag mår bara bättre och bättre och muren rasar bit för bit. Fan hoppas det blir bra denna gång haha.
Jaja kommer bli awesome plus så har mitt öra läkt wooho så nu äre bara att töja hehe.
Vet dock inte hur mkt, det beror på hur mycket komplex jag kommer ha över mina öron haha.
Tar nog ut tandställningen i sommar och fan va skööööönt. Vissa runt omkring mig har ju aldrig sett mig utan haha. Kommer kännas konstigt.
Men vem vet, kanske måste ha den i 1000 år till åååååh.
Jaja ska glida och sätta på kaffemaskinen hehe puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar