fredag 11 juni 2010

Jag älskar dig Gustav mer än allt.
Det har gått mer än 7 månader sedan vi sågs första gången.
Mer än 4 månader sedan vi blev tillsammans den där januari natten som började så jobbig och som sen blev så jävla bra.
Mer än 1 månad sen du sa: "jag älskar dig" för första gången. Vi satt på bussen hem till dig ifrån en hektisk kväll och jag var svin arg på dig. Du log mot mig och viskade de tre efterlängtade orden. Jag har nog aldrig varit gladare än vad jag var då. Haha, åh när man ser tillbaka så kan man inte göra annat än le. Vi har haft våra svåra stunder men vi har lärt oss av dem och det är det som är viktigt. Jag känner inte bara kärlek för dig, jag känner vänskap, tillit och trygghet.
Jag är så sjukt jävla kär i dig och jag är så glad att jag har träffat dig. Du har inte svikit en enda gång, du har funnits där även fast allt varit skit. Jag är obeskrivligt tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar