onsdag 12 maj 2010

YOU ARE ONLY A HIDDEN CHAPTER IN MY PAST

And I will never look back at you ever again.

Har haft några mysiga dagar med min pojke. Har känt mig duktig, sjuk, pressad, arg, frustrerad, älskad och glad.
Har även hunnit med lite FFx som jag verkligen är besatt utav. Borde verkligen gå och lägga mig nu, har en lång dag imorgon. Jag har valt att gå stylist linjen i höst med bild som estetiskt val. Kollade även att dem har bild och form i tvåan eller ettan och i trean kan man välja formgivning. Hoppas jag blir nöjd denna gång!
Just nu ligger jag iallafall med Gurra i min säng och kollar på dålig reklam.
Han åker hem i morgon, han ska på studentskiva. Du vet, sånt som jag inte får gå på.
Fuck it, är så sur att jag inte är 18 haha. Jaja ska väl ta o gosa ner mig i sängen nu. Måste dock kirra lite varm choklad först. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar