onsdag 5 maj 2010

Imorgon, åh imorgon mitt hjärta.
PwD och legendariska Despised icon bara några meter framför mig. HAHA LOL PÅ MIG MEN ÄNDÅ...
Jag älskar konserter och det kommer jag alltid att göra.
Laddningen är elektrisk. Man kan nästan känna människornas entusiasm.
Imorgon får jag också träffa mitt hjärta som jag inte har sett på två dagar nu.
Det är inte direkt länge sedan men jag mår alltid som bäst when he's around.
Jag har verkligen världens bästa pojkvän. Jag är så glad att jag har dig, raring.
Åker nog hem till Gustav efter det och sover där. Måste under denna vecka fundera ut vad jag vill utbilda mig till. Känner verkligen pressen. Har tid att tänka över det tills den 11:e. Då måste jag skicka in mina val. Wish me luck! Funderar på polis eller advokat. Men det gör ju också att jag antagligen måste ge upp min dröm om att bli tatuerare. Vilket jag verkligen verkligen vill göra i framtiden. Vi får se helt enkelt! Men wendela hebbe skolan är inget jag rekomenderar för bildsugna elever direkt. För mycket matte och dyl. För lite estetiska lektioner.
Ja jag ska väl ta och sussa nu med Lisa. Fast nej, hon sover redan på soffan. Den svikaren!
Haha well well, g'night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar