fredag 23 april 2010

You found me

Vaknade genom att bli smekt på halsen av en glad och mysig gustav.
Han drog till ett arbetsmöte typ :o jag sov vidare och jag är trött på mardrömmar. drömmer mardrömmar varje natt nu för tiden. Varje natt i mer än en vecka och jag mår inte bra alls utav det. Vill dra till psykologen nu men har inte tid förän om en vecka... Fan vad det suger alltså. Att behöva vänta på att öppna sig när allt redan ligger vid ytan. Min mamma är fin och hon är bäst iallfall. Hon lät mig stanna hemma idag... Vilket jag ofta gör nu för tiden. Jag har bara ingen ork kvar för jag får ingen riktig sömn på nätterna... ååååh. Jaja idag blire nog öla. Ska träffa rosa också! Känns skönt när man reder ut allt..
Jaja hehe onödigt inlägg men pusssssshej.

1 kommentar:

  1. Det kommer nog bli bättre med tiden ska du se, mardrömmar är inte så kul dock.....
    AJA nu ska vi åka
    puss pårej:*

    SvaraRadera