torsdag 15 april 2010

I'll be alright

Efter varje besök på storgatan 1 så känner jag mig så irriterad, ilsken och sårad.
Pappa, vi ger dig en sista chans. Snälla ta den.
Jag saknar dig.

Where were you, when everything was falling apart?

Det är fest för Nuri på fredag.
Jag vill gå - jag vill inte gå.
Du är där och jag vill inte se dig - jag saknar dig.
Jag hatar dig - jag älskar dig.
Nej jag orkar inte... Får se hur jag gör.
Gustav åkte hem idag så då sprack ju planen att spendera ngra fina dagar tillsammans.
Kanske träffar honom på lördag, spelar ingen roll längre, jag är besviken.
Linn fyller år imorgon också så grattis till den snyggingen och det blir sweet 17 för henne i gnesta på lördag så jag och anjovisen drar väl dit och blir sådär fjortisfulla. Fan va fult men det behövs.
Hanna är sådär fin som vanligt och jag saknar henne.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar