lördag 20 mars 2010

TRÖÖÖÖÖTTTTTT

Jag är trött på människor, trött på att ha ont i halsen och att inte kunna skrika pga detta. Vilket min mor är lite extra nöjd med. Jag är trött på att det inte går några bra program på tv längre. Sex and the city never get's old så mer av det tack. Jag är trött på att ha ångest och jag fan pallar inte med att allt skiter sig pga den. Jag är trött på att vara nere. Jag vill ju fan bara vara lycklig, give me a fucking break och om du vill blåsa upp något sååå jävla litet och oseriöst till en jävla atombomb så är det ditt beslut. Du vet att jag inte menade det men du valde att ta åt dig helt enkelt. Jag har bett om ursäkt och verkligen ångrat det jag sa men du vägrade lyssna. Fine, your problem, eller de e ju lite mitt också eftersom allt fucking drama tar på krafterna.
Jag vill åka bort till landet ingenstans och chilla med alice eller något. Jag är trött på att vara sjuk även fast jag bara har varit det en eller två dagar nu.
Jag vill ut och festa, dricka alkohol och dränka mina sorger som en 14åring... Patetiskt men så jävla värt.
Nej nu ska jag sluta klaga alltså, ska kolla på ngn jävla transvestit film, endast för att jag kan och suga på mina halstabletter. synd att man inte har ngt annat att suga på... e eheehhe skoja hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar