tisdag 30 mars 2010

Overkill

Tja bloggen! Jag har inte orkat eller ens kunnat skriva på ett tag...
Var precis i skolan och fick reda på att jag inte hade ngn lektion idag HELLER. eller jo men den hade jag missat eftersom jag har fått FEL jävla schema... Suck.
Jaja nu sitter jag här i det fina vädret. Jag lyssnar även på the kooks och det är så himla fint det med!
Vill bara ha sommar!!!
idag ska vi typ äta fajitas, ngn taco grej typ med kyckling och så... DET FUNKAR FÖR MIG!
Träffade iaf gustav i söndags, han kom hit och så gick vi på en lååååång promenad. Tills jag typ fick ont i knäna, haha! Pratade om allt och så bestämde jag mig för att åka med honom hem efter en del tjat ifrån hans sida haha. Tur som fan att han hade bilen annars hade jag nog stannat hemma. Är fortfarande sjuk och svag som fan.
Vi åkte hem till honom och kollade på YU-GI-OH eller hur de nu stavas hahah alltså filmen... Den var skit kul och ful så det gillar vi! Sen så såg vi på ngn jävla norsk film som hette fatso... så jävla ful <3 åååh haha sen sov vi typ.. hehe.
Åkte hem med tåg dagen efter och det kändes när man kom hem, helt jävla slut.
HATAR TÅG. älskar bussar... eller ah...
Jaja igår hände typ ingenting så har inget att berätta haha och nu ska jag nog chilla lite och städa rummet som alltid är ett stort jävla kaos efter att jag har fixat mig på morgonen :(
åååhhh pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar