söndag 14 mars 2010

Nu har bebis åkt hem och jag sitter i soffan och kollar på tv.
Ska nog gå och äta något och sen lägga mig i sängen och kolla på last samurai.
Imorgon blir det nog gym och teckning! Kanske lägger upp bilder på det jag har gjort hittils, jag får se.
Måste också ringa några samtal fixa och trixa hemma.
Längtar tills man drar till bebs, men det kommer nog ta ett tag innan vi ses igen.
Jaja whatever haha måste verkligen börja skriva om saker som är intressanta och det brukar ju vara typ långa inlägg med massa gnäll och drama men det har inte hänt så mycket i mitt liv på sista tiden, iallafall inget jag skulle vilja sätta mig ned och skriva i bloggen iallafall.
Skaffade dator i torsdags så det blir kanske liiiite mer bloggande nu jämfört med förut! Nej nu orkar jag inte sitt här något mer, tråkigt ehehe.

Btw, Parkway drive och despised icon den 5:e maj <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar