lördag 27 mars 2010

- Hanna säger:
seriöst, jag äter vita bönor i tomatsås från burk
lr råa nudlar
fast oftast bara flingor m fil
liksom.. jag överlever?
miaaaaaa mooovietime säger:
hhaha ja de e väl tur
- Hanna säger:
hah exakt
fast subway där jag äter lunch
har en kille osm jobbar där
han bah "aah ta av dig glasögonen" typ ngn gång när jag inte varit i skolan på ett tag och hade skaffat glasögon och typ klippt lugg
och när jag tog av glasögonen sa han bah "aah du har klippt lugg, jättefint" och sen stod han och typ stirrade och log mot mig resten av tiden
så nu kan jag itne gå dit ngt mer...
miaaaaaa mooovietime säger:
hahahahaha ;D
varför inte?!
- Hanna säger:
ööh
för att jag inte vill att han ska stirra på mig när jag äter mina tonfiskmackor
typ minst attraktiva ngnsin
miaaaaaa mooovietime säger:
HAHHAHAHAHA
iofs
dee fan inte ok
hahaha
- Hanna säger:
inte för att jag vill att han ska tycka jag e attraktiv
miaaaaaa mooovietime säger:
hhhaa men du vill inte att han ska tycka att du är oattraktiv heller?
- Hanna säger:
nej, för han ger mig gratis kakor och rabattkuponger om jag frågar
miaaaaaa mooovietime säger:
HAHAHAHA
- Hanna säger:
mina kompisar liksom "hanna , jag vill ha mer läsk, gå och fråga hnm"
miaaaaaa mooovietime säger:
hahahahha men de e ju awesome ju!
- Hanna säger:
nej jag känner mig billig :(
miaaaaaa mooovietime säger:
HAHHAHAHAHHA
bästa <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar