tisdag 30 mars 2010

I lost a friend somewhere along the bitterness

Ett avslut. Ingenting kan bli som förut, det har gått för långt denna gång, min älskling.
Kanske ser jag någongång tillbaka och ångrar, kanske jag saknar. Jag kommer aldrig glömma.
Det var bra, en väldigt bra tid vi hade. Du och jag min vän, utan dig så hade jag inte haft den ork och livsvilja som jag hade genom allt vi båda gick igenom. Tack, tack för allt och varsågod.
Vi kommer stöta på varandra i framtiden, jag kommer inte se dina brister. Jag kommer le inombords och tänka att du är en mur, du var mitt skydd mot alla stormar, du var allt. Så håll ditt huvud högt, låt ingen trycka ner dig. Va den du är och lycka till!
Allting i världen har ett slut.
Antar att det var våran tur.
(Det känns som att jag lever på reserv. Totalt nollställd.)

3 kommentarer:

  1. Fint att jag och du lyssnar på samma låt!
    du vet nog vad jag menar.
    Och ..jo! tack själv Mia,vår relation var verkligen bäst, och det är en sak jag aldrig kommer glömma bort,något man berättar för de andra.
    Unga är vi,,och sånt skit händer massor med folk,(även fast jag och du hade planerat mer än så..)fast tyvärr så är jag och du en av dem.
    Ta hand om dig:)

    SvaraRadera
  2. sluta skriv så,(ta bort denna kommentar med)
    du var ALDRIG reserv! men it's over nu.:)
    finns inget att fixa, det är bara över, jobbigt att tänka på allt som hänt,men som sagt.. (och som vi hela tiden gör med våra liv)VI KOMMR ÖVER DET.

    SvaraRadera
  3. I guess, man kan inte lita på någon och man kan aldrig säga:"detta kommer hålla föralltid."
    För bara när det gällde oss kunde jag säga dem fyra orden.
    No regrets.

    SvaraRadera