söndag 14 mars 2010

Denna månad har jag:
  • Sett min blivande man uppträda, jake in my <3
  • Fuckat upp skolan
  • Kirrat tandställning i underkäken
  • Blivit tjock, eller iaf i mitt huvud
  • Varit med min far som jag inte brukar träffa alls typ
  • Lånat för mycket böcker

I april ska jag:

  • Ordna upp skolan
  • Klippa håret elr åtminstonde skaffa en vågtång för fan.
  • Börja gymma och simma
  • Bo hemma hos pappa (?)
Kommer säkert skriva till mer grejer men det är en note to self så ah skitsamma ehehe
Gårdagen spenderades med Gustav och vi drog ner och handlade typ vid ett och köpte tjockis skit. Sen så drog vi hem till mig och lagade mat osv sen så blev sagan om ringen marathon typ ihih men jag somnade under 2:an. Och idag s¨har vi bara chillat, kollat på tv och vid sex så drog vi hem till pappa som hade bjudit in oss på middag. Riktigt trevligt faktiskt! Kollade melodifestivalen och drog hem vid tio och sen så fastnade vi framför tv:n. Snart ska man väl sova lr så... heheh ;) Måste logga ut nu innan bebs blir sur ehehhe :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar