tisdag 9 februari 2010

Why wait?


Jag längtar efter doften av solsmekt gräs och klarblåa himlar.
Håkan Hellström är härmed min älskare, fler män borde vara som honom och alla brudar borde se ut som shakira med samma flexibilitet, då är jag nöjd.
Jag förgyller mina dagar inklusive nätter med intensivt Harry Potter läsande och sex, vem kan klaga? Isf på Harry Pottre läsandet, sry dude.
Well, jag har som sagt inte haft det minsta tid för att tramsa här i bloggen.
Ska på möte på onsdag i skolan, ska hoppa av - the only thing to do.
Linjen är inget för mig. För lite tid för estetiskt utveckling och för mycket matte, no plugg osv.
Har satsat mycket på att teckna nu och det känns som att jag utvecklas varje dag, helt själv. Det känns jätte bra faktiskt! Får se vad jag gör i framtiden nu, det visar sig med tiden.
Bor med Rosa nu också, eller rättare sagt, hon bor med mig. Och det känns jätte bra, hittar på massa bus du vet ah.
Aa men nu har jag skrivit lite som händer, ah as bra mia fuck off nu ska ja göra ngt vettigt fan tja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar