onsdag 10 februari 2010

Future

Lyssnar på Korn och får en enorm nostalgi känsla, haha.
Whatever, har börjat bli fett rastlös nu på sista tiden, ska börja läsa på fjärde boken inatt, Harry Potter är för underbar. Jag måste verkligen börja aktivera mig lite mer. Har endast påbörjat tre tecknings projekt. Det går segt när man har så mycket annat för sig, eftersom jag är den enda som är hemma om dagarna så är det jag som får sköta hushållssysslorna.
Inte mig emot eftersom jag alltid har gillat att städa och testa mina köksegenskaper, haha pinsamt.
Men mitt arbete har blivit lidande och nu står allt stilla. Har också varit upptagen med massa strul inom familjen och som ni redan vet bor rosa här med mig nu.
Jag vet inte vad jag vill i livet,jag vill bara vara lycklig och leva mina dagar som om dem vore mina sista. Tatueringsyrket är helt perfekt för det, men det är också väldigt krävande. Om man vill lyckas så måste man lägga ner hela sin själ i det, det är en livsstil.
Därför tvekar jag lite, eftersom drömmen om en familj alltid stått mig nära hjärtat. Har alltid drömt om att vara en relativt ung mamma och ha en stor familj, säger inte att jag ska skaffa barn just nu. När det känns rätt så ja... Varför inte?
Men jag vet inte, jag ska bara chilla och tillslut hittar jag min väg här i livet.
Det är jag helt säker på, ska iallfall på möte i morgon på Wendela, får se hur det går då!
En dag i taget.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar