tisdag 16 februari 2010

All the way to the horizon

Jag sitter uppe och lanar the hills, ja jag gillar att kolla på the hills who cares?
Känner att jag vill komma igång med allting nu, ska på möte på onsdag.
Ska diskutera ev praktik hos en tatuerar studio. Vi får se hur det går.
Ska verkligen försöka hålla mig vaken tills ikväll så att jag kommer upp på onsdag.
I helgen så fyller Kalle år, så kanske drar dit.
Om inte det händer så har jag inget för mig i helgen så det är bara att slå mig en pling om ngn vill leka osv. Kommer antagligen teckna hela helgen annars, och det braaaaaa hihi.
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och lyssna på taking back sunday och tänka på allt och ingenting. Eller... skiter i att tänka och tar upp harry potter boken istället och gör något nyttigt. SCORE!



To do before turning seventeen:
  • Ha fått praktik på ett bra ställe
  • Tatuerat mig
  • Ha gjort klart min portfolio
  • Skaffat en klädstil
  • Skaffat en frisyr som jag är nöjd med.
  • Skaffat rutiner
  • Haft sex i en sjö lr dyl. - eheh
  • Målat mina väggar ljusbruna
  • Cyklat genom centrum naken
  • Köpt bandanas i alla färger (lol)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar