torsdag 31 december 2009

Chill nyår

Jag har aldrig varit så säker i hela mitt liv och jag har aldrig varit såhär osäker...
Jag vet att det självklara valet är ju att fortsätta, det finns egentligen inget val det bara är så.
Jag antar att jag bara ska ha kul och göra det jag vill göra helt enkelt!
Och ja, tro det eller ej: Jag är kär. Dock inte lika hysteriskt förälskad som jag har varit förut utan denna gång kommer känslan gradvis och det finns inget mer positivare än det. Jag ska spendera mitt nyår med dem bästa människorna som jag någonsin har mött. 2009 var det sämsta året ever och vill bara glömma bort hela skiten. Kyssa in året med den absolut skönaste och bästa killen jag nånsin lagt ögonen på. Denna gång blire ett lugnare, mognare nyår.
Inte spya i håret och ångest i hela kroppen denna gång inte! haha, känner att jag har mognat oerhört den senaste månaden och jag är otroligt bekväm med det.
Jag är redo för ngt seriöst och det känns som att jag har funnit min plats för tillfället.
charå 2009 och chacha 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar