onsdag 2 december 2009

Helgen kmr bli as braaaaaaaa hoppas jag på hihi.
En sak har jag kommit på under denna tiden.
Jag är så jävla redo för ett förhållande. Jag trodde verkligen inte det först, men det blir bara mer och mer tydligt att det är så. Så jag ger inte upp. Jag kanske ger upp dig, men fan ja förtjänar att bli älskad. Det vet jag och om du nu inte kunde göra det så äre din förlust, verkligen.
Det kommer inte bli värsta lätt att komma över dethär men jag satsar fan på det. Ska kanske byta skola eller gå mindre, ska börja teckna mer och bli bättre på det så att när jag är runt arton så har jag chans att bli lärling. Det kommer inte bli lätt men vad fan när blev ngt i livet enkelt?
Jag har världens underbaraste misse att gå hem till nu, så bye cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar