söndag 29 november 2009

Fyra frågor om förhållanden:

Är du singel? - Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag tror på attraktion.
Hur många har du varit kär i? - 4 kanske? riktigt kär 2 ggr.
Är du kär just nu? - ja det är jag.

Tio frågor om dig själv;

namn? - Mia
när fyller du år? - 28 juli
några piercingar? - nein
vad har du på dig just nu? - mjukisar
vilken årstid är bäst? - sommar, åh.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna en sval sommarmorgon med en varm arm om midjan.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag är stark, för det mesta. Och jag är en bra vän.
vem älskar du mest på denna jorden - Mami

10 frågor om idag;

vad har du gjort? - Jag har varit med rosa, städat och lagat mat + degat framför tv:n (south park marathon FÖR FAN!)
har du varit glad idag? - Yaa.
har du varit ledsen idag? - Ja.
har du gjort något bra idag? - Jao.
vad ska du göra nu? - Kissa ihi.
har du gjort något dåligt idag? - Nae lr jooooooo kanske.
vad har du ätit idag? - Maaaaaaaaaat, orkar inte skriva allt, jävla fetto :(
har du duschat idag? - Neeeee men ska :)
är du trött nu? - Liiiite kanske ihi.
vad händer i övermorgon? - Hm, då äre tisdag... Har ingen aning faktiskt. Hatar att planera haha.
Går du i skolan? - Yeah, kinda. Men får se hure blir med det i framtiden.
Har du varit i skolan idag? - Ne söndag ju.

Annat;

Hur mår du just nu? - Ganska bra, har dock ont i hela kroppen.
Har du piercat dig? - Ja, men inte idag direkt. :(
Annat ? - huh?
Är du hungrig nu? - neeee, känner mig typ aldrig hungrig, ganska weird :(
Vad är klockan nu just nu? - 18.54
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogspot, msn och spotify ehe.

Familj;

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Ngn timme sen.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - En vecka sen kanske.

Övrigt;

Gillar du punk? - gillar och gillar, ne de kan jag inte säga.
Har du sminkat dig idag? - Neee.
Isåfall, vad för smink? -
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - Hipsters
Hur ser de ut? - Viiita
Vad har du för bh på dig just nu? - asso?
Hur ser den ut? - MEN VIT VA FAAAN!

Musik;

Lyssnar du på musik just nu? - venne :o
I så fall, vilken låt för tillfället? - Mountains
Vad gillar du för musik? - Deathcore/deathmetal, men gillar det mesta ihi

Kläder;

Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja men använder inte alla
Har du fler än 5 tröjor? - jaa
Har du resteröds-trosor? - ?
Har du en vit bh? - aaaa
Har du en svart bh? - aaa

Smink o hår;

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - ja
Använder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - ibland
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ja
Använder du brunkräm/foundation? - ja
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - Utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Duschar du varje dag? - ja, vanligtvist
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej, typ aldrig. inte min grej haha

Kärlek;

Är du kär just nu? - som sagt, ja
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - kyss/sex, beror på.
Är du romantisk? - sometimes ja, sometimes nej.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - fy fan nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - alexander
Hur länge höll det? - 5 månader
Hur länge var ditt kortaste? - mindre än 2 veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande med den jag är kär i, annars singel I guess.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - när jag var typ 7 så ja, lol
Är du en bra pojk/flickvän? - fråga inte mig
Vem sov du senast bredvid? - rosa
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - e
När fick du din första puss? - min första kyss, när jag var 14
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tsm? - 20 och 26 kanske? jag vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din älsklings namn på armen? - skulle aldrig falla mig in
Har du mest blivit dumpad eller har du dumpat mest? - 50/50

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar