söndag 29 november 2009


Cry me a fucking river, bitch
Lista, lol har tråkigt

Gillar du att vara singel? nee, lr ibland så men inte juuust nu

Gillar någon dig ? har ingen aning, lr ah ja trore

Har du haft sex med hon/han du gillar nu? yeah

Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? hahaha nej?

Har du någon kille/tjej på G just nu ? - nej

Är avstånd ett problem ? inte aktuellt

Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg ? nej, men att jag ska vara attraherad av personen är dock viktigt,

Måste han/hon ha samma intressen ? nej, men det är bara ett plus om det skulle vara så.

Kommer du alltid att vara singel ? nej de tror jag inte.

Har du bra självförtroende ? ibland ja, ibland nej.

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - 20-21

Hur många har du varit riktigt jävla kär i? 2 st

Vad tycker du om kärlek? jaru just nu ? skit ehehee

När kramade du någon sist? i morse

Saknar du någon speciell person? ja det gör jag

Har du svårt för att bli kär? ja det har jag verkligen

När fick du senast en komplimang? nyss

Har du hånglat med någon av samma kön? - ja


HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? nej varför skulle jag hångla med ngn jag inte finner attraktiv?

Hånglat med fler än 5 pers? yaaa

Gjort någonting riktigt dumt? klart jag har

gjort något du verkligen ångrar? tyvärr ja

varit nykter på nyårsafton? hahahha ja?

Åkt ambulans? nej

Gjort nåt olagligt? - hahaha har jag säkert

Blivit polisanmäld? nope

Fått din mamma att gråta? ja men det var länge läääänge sen och det var inte direkt pga mig

Skämts över dina föräldrar? - när jag va typ 10 sååå ja

Skämts över dig själv? - ja

Sagt jag älskar dig och menat det? - ja det har jag

Tar du droger? - nej :)

Dricker du? - ja

Sover du i? - naken

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - hahah chans.... ja men det har jag väl.

Vill du gifta dig? - vet inte, vi får väl se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar